Badania marketingowe kosmetyków, chemii gospodarczej i tekstyliów to profesjonalne i efektywne narzędzie, które umożliwia poznanie opinii na temat badanego produktu.
Dodatkowo tego typu analizy pozwalają także na zdobycie informacji, które ułatwiają zidentyfikować potrzeby i oczekiwania konsumenta.
Co więcej przy pomocy szczegółowo przygotowanych kwestionariuszy osoby testujące dany produkt wyrażają swoją opinię o jego poszczególnych właściwościach (m.in. wizualnych, jak i sensorycznych). Laboratorium Skin Lab oferuje wykonanie:
- testów preferencji,
- różnicujących,
- testów porównawczych,
- oraz innych testów marketingowych w uzgodnieniu ze zleceniodawcą.
Zakres badań, wielkość panelu, rodzaj pozyskiwanych informacji marketingowych, testów preferencyjnych, różnicujących i porównawczych jest każdorazowo uzgadniany ze zleceniodawcą. Czas badania i ilość próbek wyrobu jest zależny od rodzaju badania.
Ponadto laboratorium dysponuje szerokim panelem probantów, oferując indywidualnie przygotowane kwestionariusze/ankiety dla potrzeb każdego zlecenia. Posiadamy doświadczenie w interpretacji wyników badań/analizie danych.